26 Ocak 2011 Çarşamba

TİTANYUM NAKIŞI TEPSİ – TITANIUM EMBROIDERY TRAY

TİTANYUM NAKIŞI TEPSİ – TITANIUM EMBROIDERY TRAY

Küpe çiçeğine bayılırım.. Sırf bu yüzden bu nakışa bir kereliğine merak sardım . Öğrendim ve ortaya bu harika tepsi çıktı. Bu tepside geçen sene yaptıklarımdan.. Titanyum nakışı yeni moda bir nakış türü ama malzemeleri oldukça pahalı bu yüzden tekrar ilgimi çekermi bilmiyorum… Şu porselen saplara bakarmısınız?? Zemini ni önce kumaş boyasıyla boyadım üzerine gölgeli zincir işi ve yapraklarda da kurdela nakışı kullandım . . Sadece bu haliyle maliyeti 120 TL yi buldu..
I love fussia flowers. Just for this I got interested this emroidery once. I learnt it and here is the perfecty result. It’s the one of the works which I made last year. This technique is pretty new but the materials used are quite expensive. So I am not sure to try again… I costed me for 120 Turkish Liras.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder